Meseleye bir de başka bir açıdan bakmanızı önereceğim arkadaşlar; barınma gibi en temel ihtiyaçlardan biri için insanlar neden bir başkasına para ödüyor? Ömrünü bu ülkede çalışarak geçirmiş milyonlarca insan, askerlik vb zorunlu kamu hizmetlerini yerine getirmiş, çalışarak sürekli değer üretmiş bir yurttaş neden "ev kirası" diye para ödemek zorunda kalıyor?
Barınma hakkını ticaret konusu yapan sistem sorgulanmalı en başta.