Kayaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bayi ile sözlü yapılan hiç bir şey geçerli olmuyor benzer olaylar bir çok kişinin başına geliyor maalesef
Bende ondan korkuyorum sabah gidecem bayiye ya çalışan orada olmayacak yada ben öyle birşey demedim diyecek muhmetemelen bende hemen şikayetimi yapacagim gerekli yerlere