Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satışı yapan kişinin size söylediği 560 TL'nin içinde kulaklık da vardır. Yani ikisinin fiyatını söyleyip kulaklığı hediye etmiş gibi yapmış. Faturanın yüksek gelme sebebi de ilk ay devlete aldığınız ürünlerin damga vergisi ödeniyor. Toplam tutarın %0.1 oranında olsa gerek.
Hocam faturanın detaylı resimi ekledim her ay 735 gelicek 112 tl kullaklıgın fiyati eklenecekmış 15 ay boyunca