Kirada ofisim vardı , ofisin kira geliri ile aracımın masrafını karşılıyordum vergisi,kaskosu vs. Bugün gelinen noktada kira araca konan benzini karşılamıyor

%300 zam yapmam lazım ki ilk günkü değerine ulaşsın.
Ben o gün aracımın masraflarını düşünmezken bugün düşünmek zorundamıyım. En ufak bir sorunda 3-5 bin TL para istiyorlar. İnsanlar tanımadığı kişiler için kendi hayatlarını niye zora soksun.
Bir kendinize gelin , Bu millet hayır kurumu mu niye kirayı olması gerekenin altında tutsun , Bu millet tanımadığı insanlara niye parasını hibe etsin.
İnsanlar tanımadığı kişilerden paralarını kendilerine hibe etmesini istiyor ülke tuhaf bir hal aldı çıktı.