tolgabato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyuncu koltuğu diye arayışta olursanız fiyatlar x2 olur en az
o da inanın rahatlığından değil , renginden , şeklinden ...
ortapedik bir ofis koltuğu tavsiye ederim.
bu da çok yanlış bir düşünce bana soracak olursanız. oyuncu koltuklarının ana amacı uzun süre bilgisayar başında çalışan insanların dik ve konforlu oturmasını sağlamak. ofis koltuklarında ise çalışan koltuklarında o konfor yok, patron koltukları da aşırı konforlu. insanın çalışası kaçıyor. ismine ya da rengine şekline fazla takılmamak lazım onlar işin şovu aslında kaliteli bir oyuncu koltuğunun cidden uzun süre masa başında olan insanlar için yararı çok fazla.