Peşini bırakmayın asla ama asla hocam. Bence vakit kaybetmeden CİMER'e başvurun, ekstra olarakta tüketici hakem heyetine. Kanıt olarak fatura, ekran görüntüsü de ekleyin derim. Ek olarak ben olsaydım şikayetvar'daki şikayetleri de link + ekran görüntüsü dahil olarak ekleyip bunu başka insanlara da yaptıklarını, hatta genellikle yaşça büyük insanlara kelime oyunları yaparak işlem yaptıklarını da eklerdim. Sizin adınıza da üzüldüm ancak şikayetvar'daki şikayetleri görünce yaşlı büyüklerimize bunu yapmaları ayrıca üzdü.

Bugünde azda olsa benzer bir olay benim başıma geldi. Tarımsal kredi kullanmak için bir bankaya uğradım ve kredi kullanabilmek için zorla tarsim tarım sigortası kullandırmak istediler, kanunen zorunluymuş (yersen). Neden zorunlu olduğunu sorduğumda resmi gazetede bile bu karar var, bakanlığın aldığı karar dediler ve şubeden ayrıldıktan sonra resmi gazetede kredi kullanımı için sigorta zorunluluğunun olmadığı ile ilgili bir yazı okudum. Bilen bilir bu tarz sigortalar bayağa yüksek tutarlıdır. Öfkelenip direkt cimere yazdım, prim yapmak için hak yemek legal olmuş anlaşılan bazı insanlar için memlekette.