Geçmiş olsun. Gsm firmalarında sıkça yaşanan bir sorun. Düpedüz d0landırmak aslında bu.. Bayiler de kazandır kazan sistemini uyguluyor. Yani o ürün satışından çalışan arkadaşta prim aldığı için böyle şeyler yaşanıyor. Tüm operatörler için geçerli bir durum. Denetleyen zaten yok btk şikayeti hariç.