Nasıl kurtuldunuz ev sahibinden hocam? Vurdunuz mu? nasıl kurduldunuz söyleyin de bilelim ..

Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibimden kurtuldum çok şükür. İnşallah bıkan herkes de bir şekilde kurtulur.
Sürekli benden aldığım zamdan fazla kira zamı istiyordu. 1500 TL zam alsam, adam bana 2000 TL zam yapıyordu.