THH başvuruda bulunun eğer sonuç alamazsınız en azından elinizde bir belge olur.
Turkcell firma olarak vizyonu bu şubede firmaya uymuş.
Beni direkt Turkcell d0landırmıştı. Bize bir şey olmaz mantığı ile hareket eden bir firma umarım gün gelir hesabını soran çıkar.
Ben turkcelli savunmuyorum ama bayileri şahıslar açıp yönetiyor. Turkcellin bayilere yaptığı baskı sonucu oluyor bu tür olaylar. Sonuç olarak Turkcell ozaman.