Etik değil ama yüzümüze baka baka d0landırıyor ve daha sonrasında inkar edebiliyorsa böyle çalışanlar, "ben böyle bir şey söylemedim kendin aldın ya da ben hediye etmedim" gibi ithamlarda bulunuyorsa ve parasını ödemeyeceğinizi başta söyleyip sonradan ödemek zorundasınız diyorsa. ben kendim bizzat bayii içerisinde kafa göz dalardım ki bir daha aynı şeyi yapmasın. Ama siz sakın benim dediğim şekilde yapmayın ve yasal yollar ile hakkınızı arayın.
"Ama siz sakın benim dediğim şekilde yapmayın ve yasal yollar ile hakkınızı arayın. "
yatırım tavsiyesi değildir