THH başvuruda bulunun eğer sonuç alamazsınız en azından elinizde bir belge olur.
Turkcell değil bayisi dolandırmış. Çevremde çok duyuyorum sizin başınıza gelenleri. Çalışanların prim kazanmak için yaptığı dolandırmalar. Müşteri hizmetleri ile görüşün, sonuç çıkmaz ise savcılığa verin.
Turkcell firma olarak vizyonu bu şubede firmaya uymuş.
Beni direkt Turkcell d0landırmıştı. Bize bir şey olmaz mantığı ile hareket eden bir firma umarım gün gelir hesabını soran çıkar.