Turkcell değil bayisi dolandırmış. Çevremde çok duyuyorum sizin başınıza gelenleri. Çalışanların prim kazanmak için yaptığı dolandırmalar. Müşteri hizmetleri ile görüşün, sonuç çıkmaz ise savcılığa verin.