Konu
Ev sahiplerinin bir kısmı neden acımasız?
18-10-2022, 23:29:06
#35
seemsiyah
3 gün sonra şahsım çıkıp enflasyonun sebebi ev sahipleri dese alkışlayacak adamlar var.
Devlet her şeye %70-80 koyarken, ev sahibinden %25 koymasını bekleyemez. Ben de kiracıyım, ev sahibi zam yapalım demeden %70 kendim zam yaptım.