Hep kiracı, hep kiracı ... çoğunuzun bakış açısı yanlış maalesef, yanlış taraftan bakıyorsunuz.
Hizmeti alan değil, bu duruma veren taraftan bakmalısınız.
Apartman temizliği, asansör bakımı, elektriği, suyu vs tüm giderler x2 x3 olmuş, aidat'ları bile arttırmışlar da ev kiralarına yapılan zam'a takılıyorsunuz.
Evdeki bir arızanın, tamirat ücretine yüzde kaç zam gelmiş öncesinde buna bakılmıyor da anca laf kalabalığı yapılıyor.
Bugün bir kombinin veya farklı bir durumun yaşanmasıyla ev sahibinin cebinden ne kadar çıkacak farkında mısınız?
Sonuçta bu bir yatırımdır, kimse gelirinin enflasyon karşısında ezilmesini istemez.