Devlete gücün yetmiyor da kiracıya mı yetiyor! Benim de evim var. Zalimliği ev sahipliği kılıfında mı yürütüyorsunuz? Atına gücü yetmeyenin eğerini dövermiş..
Senin tuzun kuru olabilir. Halin vaktin yerindedir kira parasına ihtiyacın yoktur. Benim kirada evim yok. Herkes tek taraflı düşünüyor senin gibi işte. Okuduğunu anlama kapasitesine sahipsen "kira parasıyla geçinen" demişim !