Selamlar,
Nike'ın bir ayakkabı modelini beğendim ama birçok mağazada bulamadım. En son numarayı Deichmann'da buldum. Getirdiler ayakkabıyı. Kasada Almanya'dan yeni gelen bir makine var diye tanıttılar. 30 TL ek olarak ayakkabıya canlılık kattığını vs. söylediler. İyi hadi yapın dedim.
Velhasıl kelam ayakkabıyı aldığım günden bu yana ciddi bir koku problemi var. Başka hiçbir ayakkabıda kokmuyor bunu giyince kokuyor. Aynı zamanda bu ayakkabıyı giydiğimden beri çok sık elektrik çarpıyor kapı kulplarından, kedi tüylerinden vs. Bunun da sebebinin ayakkabının tabanının sahte olmasından dolayı topraklama yapmadığını söylemeleri.
Fatura yok elimde. Fatura olmadan işlem yapamayız diyorlar ama ayakkabının %100 sahte olduğuna eminim.
Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim?