Moralnizi bozmamaya çalışın. Kötü düşünmeden karakoldan öğrenin.
Karakola gidip geldim hocam FIRAT ÖZAK diye birisi şikayetçi olmuş. Zaten ödemesi şüpheli olduğu için iade yapmıştım para koparmaya çalışmış muhtemelen. R10 dan ödemeyi gönderen kişiyi bulmaya çalışıyorum hala. Hatırladığım kadarıyla gelen 2 ödeme şüpheli olduğu için iade etmiştim.