Bunun vicdanla vs alakası yok.
Benim ortada bir yatırımım varsa, bağladığım bir para varsa bunun enflasyona yenik düşmeden karşılığını almak tabiki isterim.
Bu ülkede ev almak kolay iş değil. Ev çoğu kişiye havadan düşmüyor. İnsanlar kendi boğazından eğlencesinden, çocuğunun rızkından kesip ev alıyor. Haliyle hiç tanımadığım adamı evimde bedava oturtmak zorunda değilim.
Geçinemiyorsan bunu da ev sahibine değil, ilgili yere söylemen gerekiyor.