PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin ev sahibi 2018 yılında 400 bin tl'lik evini aylık 2k tl kiraya verdi. Sonra son 2 yılda oluşan enflasyon vs. nedeniyle evinin değeri 1 milyon tl oldu. Bu enflasyonlar sonucu ayrıca maaşı da faturaları da harcaması da vs. arttı. Sonra kiracısına daldı, 2k tl olan evi için 5k tl kira istiyor. Kirada oturan da enflasyon sonucu yapılan maaş zamından faydalandı ama yapılan zamı ev sahibi istiyor. Kiracı ne yesin, içsin, giysin, faturasını nasıl ödesin? Evin değeri zaten 1 milyon olmuş. Her türlü zamdan zaten sen de faydalanmışsın. Ayrıca kiracıya gelen zammı da istiyorsun. Bir de bazı kiracılar çocuk sahibi, kadını ya da erkeği çalışmıyor, kimi de 2-3 çocuk okutuyor. Bunu geçtim lan öğrenci adamın maaşı yok, ele bakıyor. 1-2 kişi öğrencili bir eve 3-5k tl kira istiyorlar. ev sahibi, yapar diyenler olacak mutlaka. Tabii yapar da anlayış, merhamet olmalı.
gecen sene iş yerim var kiraya verdim bu zamlardan önce. 1500 tl ye. adam kapatmış gitmiş bir boyacı sokdum dukkana 7 binlira boyasına istedi. geri kalanını saymıyorum. aldıgın para boya masrafına yetmedi. daha sene sonu vergisini vercem o kiraların.