obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zam yapabilir benim telefonda alo diyor o telefonda çok gereksiz insanlar neye para vereceğini şaşırdı dünya malı dünyada kalır neyin havasıdır anlamış değilim ona verecek parası olanlar hayvanlara veye ihtiyaç sahibi insanlara yardım etmez
bizim için evet çok pahalı ama yurtdışındakiler için normal fiyat ne ucuz ne çok pahalı