Merhaba, yorumlardan çok etkilendim. Eğitimi almak istedim. ancak benim bu dönem yoğunluğum var ve neredeyse hiçbir yeni şeye vaktim yok. Videoları bilgisayarımıza kaydedebiliyor muyuz veya eğitimin süresi var mı? videolara erişimim sadece 3 ay olacaksa şu dönem almayacağım, bir sonraki indirimi bekleyeceğim. videolara söz gelimi en az 6 ay erişimiz varsa şimdiden alayım