nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternette araştırmalarımda almalinux un daha performanslı oldugunu gördüm.
Siz neler diyorsunuz düşünceleriniz neler?
Performans için önerdiğiniz başka işletim sistemi var mı?
Merhaba nurettin,

Performans ihtiyacının ne için olduğu, donanımın ne olduğu ile doğru orantılı olarak değişir. Debian vs RHEL de biz genellikle web server için RHEL tabanlı, Diğer projeler için Deb tabanlı OS leri tercih ediyoruz.

Eğer desktop açısından soruyor iseniz GNOME ile daha stabil olan Ubuntu düşünebilirsiniz.

İyi çalışmalar.