emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik şubesinden net bilgiyi alırsın başka çare yok.
Askerliğe şimdi başvurdun hemen almıyorlar ki böyle ileri atıyor ben bozdum 4-5 ay sonra askere gittim.
Bedelli de öyle başvuruyorsun 6-10 ay sonra gidiyiorsun. Panik yapma.
Sıkıntı şurada başlıyor askerlik işlemleri yapılmadan bedelli başvurulamıyor. Bedelli de ocaktan sonra 150 bin tl bandında olacak. Benim askerlik tecil işlemim ocaktan önceydi bu durumda ocak ayından sonraya kalıyor. Bununda kısa özeti bedelli zamlanacak öyle bedelli askerlik yaptırılacak.