Muhammed63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım işte 6 ay aksar +12 artıya geçer -80 zarara girerim -68 bin yapar. Boş yere 6 ay askerlik yapmış oluyorum bu mantıkla.
Dediğiniz gibi işim var boş yere 6 ay yapmak istemiyorum. Askerlik şubesine gidip bilgi alayım en iyisi dediğiniz gibi.
Askerlik şubesinden net bilgiyi alırsın başka çare yok.
Askerliğe şimdi başvurdun hemen almıyorlar ki böyle ileri atıyor ben bozdum 4-5 ay sonra askere gittim.
Bedelli de öyle başvuruyorsun 6-10 ay sonra gidiyiorsun. Panik yapma.