Ne güzel akıl vermişler.
Adam hesaplayanamış sanki aylık şu kadar harca falan.
Peki adamın işi varsa eline geçecek parasını nasıl hesaplayacağız, yada geride bıraktıkları varsa nasıl geçindirecek, peki askerlikte geçecek olan boşa zaman ne olacak. komutanların egosunu tatmin etmeyi falan hiç düşünmeyin zaten.
.
neyse hocam sen askerlik şubesine git orada öğren. burdan sana bu konuda bilgi çıkmaz.