Exael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anket yap kendinle Erdoğanı yarıştır. R10'da yüzbinlerce kişiyiz sana oy veririz. Ss alıp cimere at.
hocam burda iyi niyet sezmedim 😂 sonra ters kelepçe yemiyim