Benim askerlik tecil sürem 31.12.2022 tarihinde bitiyordu. Tüm işlemlerimi halletim e devlete girip baktım 01.02.2023 e kadar askerlikle ilişiği yoktur yazısını gördüm. Benim haberim olmadan nasıl erteleme yapılır? Ek olarak bedelli ödeme yapmak istiyordum. Ocak ayında %40-50 bir zam gelecek 80 ödemek yerinde 140bin ödemem gerekecek. Nasıl bir yol izlemeliyim?