Şuraya girdiğim ilk dönemden beri r10 ölücü dolu diyorlar.
Evet fiyatlar taban ancak bende size katılıyorum.
Şu dönemle her şeyin fiyatı 2x-4x artmış durumda ilen 50 tl yi 100 tl yi çok gören insanlar var.
Hazır yazılım da olsa sonuçta bir emek var. Geçen sene bir arkadaşın konusuna yorum yapmışım 150 tl den kurumsal yazılım satıyormuş. Bu sene aynı konu 50 tl ye inmiş 😃
Yav nasıl oluyor?
En basitinden asgari ücret bile arttı sen nasıl 150 den 50 ye indirebiliyorsun?
Hadi sen indirdin senin yüzünden benim 150 istediğim şey pahalı(!) Oluyor.

Şunu tüm r10 halkı bilmeli. Türk parası artık eski değerinde değil. 200 tl dediğimiz şey bugün hakikaten çerez parası olmuş durumda.
Eskiden bir otobüs veya bir kamyon 1000 tl 2000 tl yakıt alırken şuan normal binek araç bu fiyatlarda yakıt alıyor.
Verdiğiniz emeğe harcadığınız zamana yazık...