Geçenlerde adamın biri script satıyordu fakat kurulum yapamıyor başkasından destek almanız gerektiğini söylüyordu. Aynı konuyu defalarca açtı durdu artık sattı mı naptı bilmiyoruz. Yani düşünün script satıyorsun ama kurulum dahi bilmiyorsun. Sağdan soldan alıyor 5-10 liraya sonra gelip satmaya çalışıyor güya sürümden kazanacak. Tm kimse gidip almaz ancak piyasayı berbat ediyor bunun gibiler.