uzun süredir r10dayım. her gün gitgide piyasa bozulmaya başlıyor. ekonomik refah seviyesi düştükçe işler kalitesizleşmeye, sürümden kazanılmaya başlanıyor. bu sektörler daha da kötüye gidecek eminim. buna yapabileceğimiz bir şey de yok. tek önerim sadece r10'a dayalı ticaret yapmamak olur. başka alternatif yerlerden iyi müşteri edinmeye bakın