12 mini için bir öneriniz bulunur mu hocam, konu sahibinin izni olursa bu sorum da burada bulunsun.
Merhabalar,
Hocam 12 den hiçbir farkı yok çok düşündüm almadan ama şöyle söyleyeyim ekran küçük evet ama batarya da küçük hiç girmeyin 5 yıl kullanacaksınız sonuçta en kötü düz 12 alın miniye hiç bulaşmayın çok küçük kalıyor :