Benzer bir konu çok uzun yıllar önce başıma geldi.
Nöbetçi Cumhuriyet Savcılığına gidip Suç Duyurusunda bulunun ve manevi tazminat davası açın. Borcunuz ne kadar bilemem ama manevi tazminattan size ödenmesi gereken para, hem borcunuzu öder, hem de sizi mağdur etmeye çalışanları mağdur eder.
Facebooktan, Instagramdan fotoğrafların altına yorum atan, tüm akrabaları, arkadaşları rahatsız eden, avukatlık bürosu adı altında her türlü hukuksuzluğu yapan işletmeler var. Bunların bir kısmı telefonu açtığınızda size küfür de eder, sizi tehditte eder. Bir kısmı yakalama kararı çıkartıp, d0landırıcılıktan içeri attırılacağınızı bile söyleyebilir.
"Hiçbir şey" yapamazlar. Özellikle siz manevi tazminat davası açarsanız, işin rengi çok değişir.