Kendileri özür için aradılar beni, zararımın karşılanmasını istiyorum dedim. Mahkemeye gitsenizde kazanamazsınız dediler ben de yargı yolunu kullanacağımı söyledim. Siz bilirsiniz falan dedi. Teşekkür ederim cevap için hocam