Herkese merhaba. Bir bankaya olan borcum nedeni ile avukatlık oldum. Beni uzun süredir arıyorlar ve durumumun olmadığını, isterlerse maaşıma haciz getirebileceklerini kendilerine soylüyorum ancak hiç yardımcı olmuyorlar. Bir gün kuzenim aradı ve “abi bana senin hakkında sms geldi” dedi. Tam telefonu kapattım ve annem aradı. Telefonu açtığım anda babam aradı ve herkes aynı şeyi söyledi. Ekte gördüğünüz çirkin sms aile fertlerime atılmış. (Bunlar soyadımın tuttuğu yakınlarım).
Öfkeden deliye dönmüş bir halde hukuk bürosuna ulaşmaya çalışırken İzmir’de yaşayan ve hiç bir şekilde hanemle alakası olmayan dayım aradı. “Ev için benden 100 bin lira para istiyorsun daha bankaya 3 bin lira borcunu ödemiyorsun” dedi. Meselenin özü, bu konu hakkında gerekli şikayet haklarım var sanırım bunlara ciddi cezalar ödetecek. Fakat benim merak ettiğim tazminat alma yolum varmı? Gönderilen smsi ekte paylaşıyorum. Teşekkür ederim.