sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hayır. Dediğiniz gibi bir vergilendirme yok. Türkler de aynısını söylüyor. Aksini söyleyeni görmedim. Non-resident olarak geçiyor orada ikameti ve vatandaşı olmayan kişiler. Non-resident tarafından kurulan tek üyeli LLC şirketler ise sadece imtiyaz vergisi ödüyor.
Ben ise varlık barışı olmadığı zaman nasıl şirketimden elde ettiğim geliri vergisiz Türkiye'ye getiririm onu öğrenmeye çalışıyorum.
Burdan bir tane avukata veya bu soruyu amerikada yasayanlarin bulundugu facebook sayfalari var oralarda sormak lazim avukata soramadim baska avukati da su an arayamam