bymatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi ya cidden negatif ticaret puanı için hediye etmedin mi
Negatif puanı bu kadar önemsiz gördüğün için hediye etmedi. İyi ki de etmedi. Hiçbir üyenin bir tane dahi negatif puan almaya hakkı yok. Kimse kimseyi mağdur etmesin.