BurakGULDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a1/a2 ehliyetin var ise getir depolarına başvurabilirsin hocam.
Ehliyet olsa direk kuryeliğe falan gireceğim de yok maalesef hocam