Aslında bende sırf bu yüzden diyebilirim yavaştan apple eko sistemine giriyorum telefonla başladık kulaklıkla devam ediyorum

Ürünleri inceleyeceğim teşekkürleri
Yok be hocam
Bende tabletten ve kulaklıktan başladım Apple'a.Şuanlık Airpods 3.nesilden gayet memnunum.2 sinide 1 hafta oldu alalı.