İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bende sırf bu yüzden diyebilirim yavaştan apple eko sistemine giriyorum telefonla başladık kulaklıkla devam ediyorum
Ürünleri inceleyeceğim teşekkürleri

Yok be hocam
Bende tabletten ve kulaklıktan başladım Apple'a.Şuanlık Airpods 3.nesilden gayet memnunum.2 sinide 1 hafta oldu alalı.