Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende r10 dan satışa çıkarmıştım ama alan olmadı öyle kaldım, siz kaça saatınız acaba özel değilse
4.250, ama 1 aylık kulaklıktı.