aliozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok fark göremedim, hani anc 2 katı vs. oldu diyorlar ama ben o kadar fark görmedim açıkçası. Kutuda Airtag olması, kutuda hoparlör olması, yeni H2 işlemci olması vs. görülür farklar. Bunlar tamamı ile tercih meselesi. Ben eskisini iyi bir fiyata satıp çok fazla makas açılmadan aldığımdan benim için uygundu.
Bende r10 dan satışa çıkarmıştım ama alan olmadı öyle kaldım, siz kaça saatınız acaba özel değilse