konu sahibinin izniyle ben de bir şey sormak istiyorum. Apple telefonları yurtdışı alınca IMEI sıkıntısı yaşarken Airpods ürünleri aldığımızda bir sorun olacağını sanmıyorum. Ortalama 40 - 50 dolar bandında olan kulaklığa vergiler ile 4-5Bin TL vermek yerine tamamen Apple üretimi olan orijinal Airpods 2 veya 3. nesiller 750TL'ye falan geliyor. Sizce hangisi alınır, yurt dışı mı, Türkiye cihazı mı?
Hocam 40 50 dolarlık airpods yok. Dünya çapında Apple ürünlerinin en uygun fiyatlı olduğu yer Amerika ve orada bile 2.nesil 130 dolardan başlıyor. Ve 750TL ye orijinal kulaklık olmasının imkanı yok. + olarak kulaklıkta sandığınız kadar vergi bulunmuyor.