jojogram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğtğm Aldım. Eğitimmi eğitim gerçekten. Boşyere kimbilir kaçkere kimlere para vermişim bu yüzden.
Melih hocam gerçekten hakkını vermiş bu işin.
Kendisine teşekkürü borç bilirim.
Teşekkür ederim hocam, eğitim için ve eğitimden sonra ki tüm yardımlarınız için.
ne demek ben teşekkür ederim. beğenmenize sevindim üstat.

"gerçek optimizasyon" dediğimiz kavramı ilk defa keşfeden herkes hayrete düşüyor.
ve bu konunun derinliğini aktarabildiysek ne mutlu.

desteğim her zaman devam etmektedir bu arada eğitimle sınırlı değil takıldığınız noktalarda tekrar ulaşabilirsiniz. iyi forumlar