Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve bu fiyata köle olmamız isteniyor
malasef insanımız para isterken çok,verirken az vermeyi adet edinmiş hocam ve dahada kötüsü,verdigi 3 kuruş para için seni,dedigin gibi kölesi gibi görüyor.ben sitelerden,youtubedan,pinterest olayından ve sayamayacagım biçok farklı işten çok şükür güzel paralar kazandım 20 yıldır.sürekli olarak bana şu konuda egitim sat,bu konuda özel kurs ver,şu taktikleri bana ögret tarzı mesajlar alıp durdum yıllarca.ama bu tarz işlere asla girmedim,bilgimi hep kendi kazancım için kullandım.çünkü birisine bu konularla ilgili hizmet vermek istesem adım gibi biliyorum,bu adam beni gecenin 3ündede ögle vakti yemek ortasındada arayıp duracak.sürekli olarak bütün işlerimi bırakıp,24 saat onla ilgilenmemi isteyecek.kısacası,verdigi 3-5 kuruş için beni tescilli kölesi olarak işe aldıgını sanacak.yani 300tl ye bi egitim alıp,24 saat tüm işini bırak benle ilgilen diyen ama bunu göremeyince millete salça olan insanlar görüyorum burada yıllardır.bu tarz işlerle ugraşan,bu tarz kişilerle muhattap olmak zorunda olan arkadaşların allah yardımcısı olsun.dedigim gibi,hiç bana göre degil