paranın degeri mi kaldı be abi...bi markete gidiyorum yogurt,ekmek,makarna gibi bikaç şey alıyorum,hepsi tek poşete sıgıyor.sonra şaaaak,gitti 150-200 tl.elimde getirirken zorlanmıyorum dahi bunları,ama o parayı verirken bayagı zoruma gidiyor şahsen.eskiden cepteki 50tlyi bozdurunca gerisi nereye uçuyor,çabuk harcanıyor esprisi yapılıyordu.200tl onu karşılayamıyor şuan