çok iyi matematikçiler ve fizikçiler var neden tüm sınavlara girip kazanmıyorlar.
çok iyi genetikçiler var neden sadece kendilerini muayene edip araştırıp ölümsüz olmuyorlar?
çok iyi direksiyon hocaları var neden başkalarına da öpğretiyorlar sadece kendileri sürebilirler.
çok iyi şefler var neden dünyanın en güzel yemeklerini yemek yerine başkalarına da satıyorlar.
işin bir de para kısmına bakalım
en büyük yatırım şirketlerinin bistteki işlemlerine bakalım bankof iş yatırım ak yatırım gibi şirketler neden sen ben gibi adamlara 3-5 lira için danışmanlık yapıyor zaten piyasa bu adamların elinde
çok iyilerin çok çok örneklerinin sonu yok ancak tek bir gerçek var daha fazla kazanmaya kimse hayır demez.
eğitim çok ayrı bir olaydır forumdaki eğitimlerin %90;'ını rahatlıkla çöpe atabilirsiniz bir kişi bir konuda uzman diye o konuda faaliyet göstermek zorunda da değildir. çok iyi mentörlük yapar uygulaması zayıftır.
bu sorularda aklıma hep şu video gelir
https://youtu.be/MilENY-Do9o