Zamanın berkinde adsenseden türkiyede dolar kazanırdık türkçe içeriklerle. O zamanlar feysbuk yutup yoktu. Şimdi de kazanıyoruz çok şükür ama o zamankinin 20de biri felan. Tabi sektörde eski olup zamanında dolar kazanıp şimdi tl ile sürününce millet, ek gelir olsun diye bu tarz hizmetler yapabiliyor.