Çok net söylerim ki vergisini vermekle vs bitmiyor 2 sene kadar önce 100.000 tl civarında mal getirmiştim herşey tamam tüm prosedür bitti derken son dakika malları vermeyip 5000 tl daha rüşvet aldılar 😂 resmen kim kime ne tutturursa mantığı
Çok enteresan abicim ya. Gerçekten çok. Alacağımız 10K lık ürün. Eminim bana 25 i bulur gibi geliyor

ama daha nasıl yapacağımı bile bilmiyorum. Hayatımda ilk defa yurt dışından mal cekicem.