Çok net söylerim ki vergisini vermekle vs bitmiyor 2 sene kadar önce 100.000 tl civarında mal getirmiştim herşey tamam tüm prosedür bitti derken son dakika malları vermeyip 5000 tl daha rüşvet aldılar 😂 resmen kim kime ne tutturursa mantığı
Bak benden sana tavsiye bu işe girişeceksen gürcü gibi ülkede kanal yap oralara ürün gönderimi kolay sonra Artvin’den çık araçla kendi aracınla getir hiç uğraşma vergisi ıvırı zıvırı ile 😂 yoksa Aslı astarını geçer birde muhatap olduğun insanlar siniri stresi uğraşırsın