Yani hocam şeyi merak ediyorum bu hesapların temiz açılıp açılmadığını kart bilgisi ve telefon numarasının nereden temin edildiğini merak ediyorum bunları mazur görün lütfen çünkü bir müşteri olarak bence en doğal hakkım 350 TL değil mi hocam hazır eğer indirim yapma şansınız var mı acaba yoksa gene de alabilirim yani eğer dediğiniz gibi yap hesaplar kapanmıyorsa kota artışı talebinden almayı düşünüyorum
konuda da belirttim hesaplara herhangi bir garanti vermemekteyim.
kart olarak kendi sanal kartımı kullandıgımı da belirttim.
numara olarak bir numara 2.kez kullanıldığında zaten hesap askıya alınır.
benim size sunduğum hizmet gidip 50-60tl ye aldığınız hesaplarda manuel olarak temsilcilerden kota talep ettiğinizde hesap incelenir ve kapanır benden aldığınız hesapta kota talebiniz incelendikten sonra onaylanır veya red edilir hesap kapanmaz kullandığım cihazlar her seferinde farklı olduğu için cihaz yönünden tespit edilemiyorum. ancak kart sahibi sürekli aynı olduğu için x kişisine ve size hesap sattığımda x kişisi mining yapıp yüksek faturalar yaparsa hesabı kapanır. kart aynı kişiye ait olduğu için sizde olan hesap düzgün kullanılsa da kapanabilme riski taşır. bu nedenle konuda da belirttim sanal kart temin edebilirseniz daha sağlıklı bir hesap olacaktır.