Yani hocam şeyi merak ediyorum bu hesapların temiz açılıp açılmadığını kart bilgisi ve telefon numarasının nereden temin edildiğini merak ediyorum bunları mazur görün lütfen çünkü bir müşteri olarak bence en doğal hakkım 350 TL değil mi hocam hazır eğer indirim yapma şansınız var mı acaba yoksa gene de alabilirim yani eğer dediğiniz gibi yap hesaplar kapanmıyorsa kota artışı talebinden almayı düşünüyorum